29 grudnia 2021 Udostępnij

High Times TV współpracuje z podcastem Into The Weeds

TORONTO - Puff Digital, dostawca ekosystemu marketingowego i lifestylowego dla marek konopi, ogłosił nową współpracę z High Times - najbardziej znaną marką w branży konopi - w celu wprowadzenia materiałów wideo do cieszącego się dużym powodzeniem kanadyjskiego podcastu "Into the Weeds". Puff Digital, dystrybuowany na całym świecie przez High Times TV, rozpocznie w tym miesiącu emisję strumieni wideo pełnych odcinków programu.

W godzinnym podcaście, znanym z wartkiej rozmowy i intrygujących zadań, gospodarze Ben Rispin (Rules, Saint Alvia Cartel, Puff Digital), Efrem Martinez-Schulz (Death By Stereo, Voodoo Glow Skulls) i ekspert branżowy Bubba Nicholson (Thrive Cannabis) omawiają stan rynku marihuany i jego różne niuanse z autorytetami z całego świata rozrywki i konsumpcji. ITW zagłębia się w tematy często niedostępne w innych wywiadach i zyskało sobie kultową publiczność.

Nowe partnerstwo obejmuje wydania wideo w pakietach. Pierwszy "sezon" skupia się na ostatnich "Hollywoodzkich sesjach" ITW, podczas których grupa przeprowadziła wywiady z takimi sławami jak:

  • Legenda marihuany Tommy Chong
  • Gwiazda NBA Al Harrington
  • Aktor filmów dla dorosłych Small Hands
  • Opie Ortiz z Long Beach Dub Allstars
  • Eddy Lepp, długoletni działacz na rzecz praw marihuany
  • I wielu innych.

Puff Digital COO, Mark Petch powiedział w oświadczeniu: "Jesteśmy zaszczyceni i podekscytowani współpracą z ludźmi z High Times. Jon [Cappetta, VP of Content w High Times] był wspaniałym partnerem w tworzeniu tego wszystkiego i nie możemy się doczekać, aby zwiększyć zasięg Into the Weeds. To wciągający i pouczający program. Mamy nadzieję, że to dopiero początek współpracy z naszymi przyjaciółmi z High Times".

"High Times zawsze szuka możliwości poszerzenia swojego śladu, a biorąc pod uwagę jak ekscytujące rzeczy dzieją się we wciąż wczesnych dniach legalizacji dla Kanady, szukamy partnerów z odpowiednimi markami i twórcami na północy." High Times VP of Content Jon Cappetta zauważył: "Zespół w Puff Digital tworzy niesamowite treści, a ja sam jako fan ITW nie mogę się doczekać, aż reszta świata zobaczy, co dzieje się poza mikrofonem."

Gospodarze programu nie mogli być bardziej szczęśliwi z powodu partnerstwa. Martinez-Schulz dodał: "High Times zawsze był liderem w promowaniu marihuany i kontynuował dobrą walkę rok po roku. Prawdziwi buntownicy w świecie konformizmu, który został zdominowany przez zachodnią medycynę i interesy korporacji. Zawsze znajdowali sposób na wprowadzenie humoru do swoich spostrzeżeń i sprawiali, że wszyscy się uśmiechaliśmy. Jestem bardzo podekscytowany i dumny, że mogę być ziomkiem tych totalnych legend".

"Czytałem High Times przez większość mojego życia," powiedział Rispin. "Wciąż go kupuję po dziś dzień. Związanie naszej marki z tak globalną marką jak High Times jest dla nas ożywcze, a także motywuje nas do ciągłego ulepszania tego, co robimy."

Nicholson dodał: "High Times zawsze stał na swoim stanowisku w szybko zmieniającym się przemyśle i wyszedł jako śmietanka w dziedzinie marihuany."

Obecnie dostępne odcinki obejmują:

  • Voodoo Glow Skulls
  • Derek Fukuhara, Pro Skater i twórca w High Rise Media
  • Jon Capetta z High Times
  • Brett Roman, założyciel California Seed Bank

O Into the Weeds

Into the Weeds, w skrócie ITW, to podcast z Toronto i Los Angeles poświęcony wywiadom. ITW zyskał trakcję wkrótce po tym, jak twórca show, muzyk i zwolennik konopi Ben Rispin (Rules, Saint Alvia Cartel, MMJ Canada) wraz ze współgospodarzami, muzykiem i producentem Efremem Martinezem Schulzem (Death By Stereo, Voodoo Glow Skulls) i ekspertem branży konopi Bubba Nicholson (Thrive Cannabis), uruchomili pierwszą partię odcinków jesienią 2018 roku. Od momentu powstania, podcast zyskał wiele uwagi ze względu na jakość gości i styl konwersacyjny. Pokaz - który nie podąża za normami treści konopi - koncentruje się na tym, jak temat wywiadu odkrył konopie, czy to pozytywne, czy negatywne, w formacie okrągłego stołu. Koncepcja szybko znalazła oddźwięk wśród gości, takich jak Money Mark z Beastie Boys, Sen Dog z Cypress Hill i założyciel Movember, Adam Garone, i szybko zainteresowała ludzi tym, co zostało uznane za "treści z wyższej półki".

Ludmiła Poniedziałek

Specjalista terapii uzaleznień